Verzending en betaling

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Alle standaard producten welke op voorraad staan, leveren we vanuit ons eigen magazijn. Onze verzendtijd is normaal gesproken 1-3 werkdagen. 

Voor gepersonaliseerde producten kan dit langer zijn. Reken ongeveer 2 tot 7 dagen. 

Bij ons op de website worden ook producten op basis van pre-order aangeboden. Je kunt dit product dan alvast reserveren door het te bestellen en zodra het product bij ons binnenkomt, wordt het verstuurd.

Wij proberen altijd bij deze producten een richtdatum op te geven maar dit blijft een geschatte levertijd onder voorbehoud.

Bij een bestelling waar ook een pre-order product is toegevoegd hanteren wij de langste levertijd. Mocht je de andere producten toch eerder willen ontvangen of ophalen probeer deze dan in een aparte bestelling te plaatsen of mail ons gerust daarover, dan kunnen we zien wat we kunnen doen voor je.

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Breekbare producten worden ingepakt in noppenfolie.

Het is niet mogelijk om pakketten als geschenkpakket in cellofaan te versturen, ook niet in een doos. Dit in verband met de kans op breken tijdens het vervoer.

Een geschenkpakket in cellofaan verpakt, kan wel op locatie worden afgehaald.

AfhalenGratis afhalen in Boornbergum€ 0,00
EnvelopBrievenbusverzending zonder track and trace€ 2,00
BrievenbuspakketBrievenbusverzending met track and trace€ 4,95
PakketpostPakketpost met track and trace€ 7,50

Door wie wordt mijn bestelling verstuurd?

Wij maken voor het verzenden van onze pakketten gebruik van PostNL, en hebben hier hele goeie ervaringen mee.

Je krijgt zodra het pakket is aangemeld bij PostNL een eigen track & trace code, daarmee kan je de gewenste levering volgen.

Gratis afhalen in Boornbergum

Mocht je in de buurt van Boornbergum wonen dan kun je het pakket ook gratis komen afhalen, op afspraak.

Tijdens het betalen kun je hiervoor kiezen bij de mogelijke verzendopties. 

Zodra je een bestelling geplaatst hebt, ontvang je een mail of bellen wij je om de bestelling af te komen halen. Past het vandaag niet? Dan is morgen ook geen probleem.

Hoe kan ik betalen?

Je rekent bij ons af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.

Je kunt direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden. Of mocht je in België wonen door middel van Bancontact.

Kom je aan de deur voor afhalen? Je kunt zowel contant als per pin betalen.

Wil je een product retourneren?

Een product niet helemaal naar wens? Of toch anders dan je had verwacht? Retourneren is geen enkel probleem, download hier het retour formulier en lees de informatie goed door.

Heb je nog een vraag welke hier niet bij staat vermeld, neem dan contact op via ons contactformulier