Klachtenregeling

Wij kunnen ons voorstellen dat je nog wel wat vragen hebt over je bestelling.

Hieronder zijn de meest gestelde alvast voor je beantwoord.

Mocht je toch nog met een vraag blijven zitten, neem dan gerust contact met ons op!

Garantie

De wettelijke garantie betekent dat je altijd recht hebt op een goed product. Als een product niet deugt, heb je recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van geld.

Er is geen wettelijke garantietermijn in Nederland.

Dit is omdat het ene product langer mee gaat dan het andere.

Onze garantie is product afhankelijk en wordt bekeken zodra de klacht bij ons binnen is met aandoenlijk bewijs van jouw klacht.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@fryskekadoos.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.

Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.